sobota, 5 maja 2018

Sul Sul! :D


Hej, tu Karolina!



Witam Was serdecznie na moim pierwszym blogu "Historia Rodziny Rake".


Akcja dzieje się w grze The Sims 3 i opowiada o mojej rodzinie, którą gram już od dłuższego czasu. Bardzo wiele się w niej wydarzyło, dlatego postanowiłam, że podzielę się z Wami jej historią, która trwa już od czterech pokoleń.

Historia rozpoczyna się od stworzonej przeze mnie Simki - Caroline Sims, i mieszkańca Bridgeport - Romeo Rake, ale więcej już nie będę spojlerować. Szczegółów dowiecie się czytając posty prowadzone w formie rozdziałów, które będą pojawiać się co tydzień w sobotę.

Możecie zapoznać się z członkami rodziny Rake, powyżej znajdują się zakładki, w których są zamieszczone dokładne informacje o nich.

Zachęcam do subskrypcji mojego bloga, aby być na bieżąco z publikowanymi postami.

Zachęcam także do komentowania moich postów. Wielką przyjemność sprawi mi czytanie Waszych komentarzy.
Oczywiście proszę, aby w komentarzach nie pisać przekleństw i innych brzydkich słów. Jeżeli takowe się znajdą, komentarz zostanie usunięty.

Przepraszam za większość zdjęć niskiej jakości, które będą się pojawiać w postach. Są one niskiej jakości, ponieważ skopiowane są ze Wspomnień z Mojego Studia na TheSims3.com, ponieważ nie sądziłam, że kiedyś będę chciała prowadzić bloga poświęconego tej właśnie rodziny.


Już za dwa tygodnie w sobotę (19.05.2018r.) pojawi się prolog "Historii Rodziny Rake", a za trzy tygodnie w sobotę (26.05.2018r.) pojawi się pierwszy rozdział.

Do zobaczenia!


Pozdrawiam
Karolina8448



                                         Caroline & Romeo Rake <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz